Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


mandag 9. juni 2014

En liten sommerkjole til

Da har jeg jammen somlet meg til å bli ferdig med en kjole til, av restegarn. Er laget helt etter eget hode og fantasi 😜
Tenkte å donere den til en basar som skal være her i sommer som samler inn penger til barn i India og Israel.
Har ingen som kan teste kjolen, så vet ikke helt str, men tipper 3-6 mnd (ish)

Nå tror jeg pinnenne skal få hvile litt, så finner jeg frem heklenål i stedet. Flere babyer på vei rundt meg... Så får finne noen gamle hefter å la meg inspirere.

1 kommentar:

  1. Kjempe fin kjole:-) Heldig den som vinner den, eller hvertfall den som ender opp som bruker ;-)

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails