Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


lørdag 12. april 2014

Kjolen tar form

Jeg får ofte høre at jeg strikker så raskt, og at jeg bruker så kort tid på å gjøre ferdig prosjekter...det stemmer ikke denne gangen. Jeg startet med denne kjolen da vi var på Oslo-Kiel i mnd skifte, og det føles lenge siden. Men har vært så sliten etter jobb de siste ukene at strikketøyet har fått ligge i fred. Nå derimot er det påskeferie...mange dager fri og god tid til å kose seg med strikketøyet igjen, skal se jeg blir ferdig med hele kjolen. Lurer allerede på hva neste prosjekt skal bli. Har veldig sans for disse rene klare fargene som er inn denne våren...så kanskje noen lystige puter til å ha ute i hagestolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails