Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


tirsdag 18. mars 2014

Nei, klarte visst ikke å holde meg borte fra denne verden likevel. Hadde jo store planer om å slutte med denne blogginga, men så tok jeg så mange fine bilder, av god mat og kjekke strikkeprosjekter...så da måtte jeg jo dele det en plass. En hver stor stjerne gjør jo comeback, så hvorfor ikke meg :-)

Når er det jo sånn at når jeg gjør noe så gjør jeg det skikkelig, så de aller fleste bildene er jo borte fra bloggen. Vurderer å legge om stilen litt her inne, så gi meg litt tid så skal jeg fikse opp i rotet mitt.

Ser jo at mine trofaste (om enn ikke så mange) følgere fortsatt henger på, så håper dere setter pris på at jeg er tilbake. Så håper jeg at jeg blir litt flinkere til å blogge litt oftere.

 Vi ses snart

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake:-)
    Me gler oss til å lesa vidare:-)
    Ha ein fin dag!
    Klem klem

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails