Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


mandag 10. desember 2012

Julegavehandel

Sitter å tenker litt over julegavehandelen som vi nå står mitt oppi de fleste av oss. Noen vet jeg jo er ferdig, og andre har ikke begynt. Selv er jeg sånn passelig i gang. Noe er i hus, noe er i hode....og noen aaaaaaner jeg ikke hva er,eller hvor jeg skal finne rett og slett. Nå skal jeg ikke utdype så mye her inne om hvem jeg har kjøpt til, eller hva  jeg har kjøpt...men det er jammen ikke enkelt.

Noen barn er jo glade bare de får noe med papir rundt. eEr liksom samma hva som er inni bare jeg får pakke opp noe. Mens andre igjen har klare tanker om hva de ønsker seg. 

Dere har kanskje fått med dere denne her på facebook i det siste. Nå håper og tror jeg at ingen av de jeg kjøper til er såååå ekstreme. Men det er jo morro om de blir ekstra glade for det som er inni gaven. 

Jeg hadde håpet å få kjøpe litt på nettet i år. Er jo totalt kaos i butikkene på denne tiden av året. Folk glemmer hva god gammeldags folkeskikk er, køkultur er fremmedord.....å ta hensyn til eller smile til bekjente...nei gud forby!! Da er det myyye greiere å sitte på pc-en å bestille det jeg vil ha hjem i posten....om det jeg vil ha finnes for salg på nett da. 

Er jo en tanke det med bytting. Blir jo vanskelig å bytte om noe er kjøpt på nett. Men siden  jeg nå bor på denne øya, og de ikke har alle butikkene jeg ønsker meg (selv om vi har endel) så er kanskje ikke det med bytting et reelt tema likevel. Ja ja... spennende er det nå i alle fall. Lete etter den perfekte gave, til den rette personen. 

Tenkte å dele noen sider som gir muligheter for gaver til nære og kjære...

  • Kremmerhuset, der har de my lekkert. 
  • Lek mer, her finnes vell det de fleste barn ønsker seg
  • Lindex, klær for alle i familien
  • Ellos, dette er jo rene varemagasinet med både klær, interiør, leker og datamaskiner
  • Staples, en kontorottes drøm
  • Biltema, alt til far

Finnes jo en hel haug med flere...men det er nå et lite utvalg av de jeg stadig surfer innom for tiden. 

Hvor langt er du kommet i julehandelen?
Handler du på nett?

Fortsatt god førjulstid....husk pepperkaker smaker best før 24. desember

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails