Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


onsdag 5. desember 2012

Hei hå nå er det jul igjen...

Jammen kom den alt for raskt i år også...denne mnd som skal fylles av lek, latter, lukter, farger og opplevelser. Ambisjonene hos mor er som før alt for høye, og nesten uåpnåelige. Men jeg lærar jo aldri, så atter en gang har jeg som mål å lage både den ene og den andre sorten, vaske alle rom til de skinner, rydde og sortere, gjøre meg tidlig ferdig med gaver og julekort.



Heldigvis er jeg godt i gang allerede. Julekortene er bestilt, og noen er allerede delt ut. Endel av gavene er kjøpt inn, og mange ideer spinner i hode. Jeg har handlet inn sirup og lilla lys, servietter og bestesko.... Så da er det bare det værste igjen...nemlig husvask og pynting.

Hæææ vil nok mange si. Pynting er jo sååååååå koselig. Tjjjaaaa.....ikke like glad i julepynt som mange andre må jeg innrømme. Men siden det er jeg som skal ha juleklubben i år, og de fleste andre der er veldig julete, så skal det pyntes mer enn vanlig her også. Så i år kan dere glede dere til bilder fra et julepyntet hus.

Her er slik det så ut i fjor.

Stuevinduene i fjor. Hvit og sølv. 
Naturhvite gardiner med svarte nisser. I år blir de røde
 På kjøkkenet er det røde gardiner, så det er det mest julete rommet i huset. Blir nok ganske likt i år også. 

Tenker at det meste av julepynten får komme frem til helga...så da blir det oppdaterte bilder å finne her inne. 

God førjulsstemning til dere alle. 

2 kommentarer:

  1. Tenker det blir koselig og fint, pynt slik du liker du. Ser jeg har fri mand.17ende, ellers passer det meste neste uke bortsett fra mandag...

    SvarSlett
  2. Så koselig med julestemning på bloggen også! Det blir helt sikkert veldig koselig hjemme, ikke stress og ta det litt etter litt er min filosofi. Viktig å kose seg også!

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails