Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


søndag 29. juli 2012

Tørkevær

Høres sikkert rart ut....men jeg elsker å vaske tøy...spesielt når været er som i dag. Her er det nemlig lettskya, vindfullt og fin temperatur. Jeg hører klessnora roper på meg...og da må jo det utnyttes. Som trebarnsmamma så blir det endel skittentøy å ta seg av. Jeg er ikke glad i tørketrommel. Den er dyr i drift, klærna får en metallisk lukt og jeg er ganske sikker på at den er brannfarlig. Å legge seg i sengetøy tørket i sol og vind er helt magisk... Høres jeg rar ut...he he små gleder i livet. Jeg bruker alltid klessnora. Er en av fordelene med å bo på haugen...her blåser det nesten alltid så klærne tørker utrolig raskt. Mye raskere enn om jeg hadde hatt dem i tromla. Så er det jo gratis. Jeg er kjent i nabolaget, "hun som alltid har klær ute" og det stemmer godt. Jeg har nesten alltid klær til tørk...sommer og vinter. Her tørker klærne i små regn også...så lenge det er litt vind i det... men jeg liker ikke å legge sammen klær da....eller legge på plass....huff det kan hvem som helst få gjøre for meg anytime:-) Et helt innlegg om klestørk....det er fortsatt sommermodus her i huset altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails