Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


tirsdag 27. desember 2011

Ny mobil


Flott julegave... Fikk ny mobil, Samsung Galaxy s2. Min gamle HTC, som slett ikke er så gammel, virket bare når den selv ville, så ble veldig glad for ny altså. Så langt er mor strålende fornøyd. Stor skjerm med sterke klare farger, og et krystallklart bilde. God meny, men alt man behøver på en android tlf, og mere til som jeg ikke helt har satt meg inn i enda. Mye som ser ut for at kan bli morro, og som jeg desverre lett kan bli litt avhengig av. For de som kjenner meg så vet de at jeg liker tekniske ting. Tv-spill, data, foto og mobil... Blir veldig lett avhnegig av dupeditter altså. Er jo ikke alt jeg gidder å bruke tid på, men noe henger jeg meg fullstendig opp i, og kan sitte alt for lenge med. Ser at denne tlf har et slikt potensiale ja. Her er det jo alt i ett. Mobil til å ringe med, egen spilleside..ikke testet enda... camera som er veldig bra, og som har noen kule funksjoner...og ikke minst eget lite redigeringsprogram inne på mobilen. Så kan jeg jo surfe nettet, være på facebook...og blogge fra mobilen. Trenger ikke stå opp jeg noe mer nå.
 Huff nei, får ikke tillate meg selv å bli helt hekta. Det er fortsatt jul, mor har en hel fridag igjen sammen med ungene så nå legges mobilen til side, så finner vi frem lego, bøker og god mat..så koser vi oss en stund til, sammen.

Håper dere alle bruker tiden godt sammen nå i jula. Hverdagen kommer før vi får tenkt oss om og sluker oss opp med alt vi skulle ha gjort, og vært med på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails