Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


onsdag 23. november 2011

Kosedag

Å ha fri mitt i uka er deilig. Da er jeg og lillesnuppa hjemme og koser oss. Somregel prøver jeg å få gjort noe fornuftig, som en maskin med klær eller vaske et rom, men i dag har det kun vært kos. Vi har lest Pippi bok, sett litt tv, hørt på musikk og ikke minst kost og tulla masse. De store fikk fiskemiddag da de kom fra skolen, og vi hadde god tid til lekser og lek etter skolen.

Nå har ungene funnet roen med ulike venner, og leker så da kan mor surfe litt etter julegaver på nett. Greit å slippe å stresse rundt i butikker etter ting jeg likevell får på nettet. Har endel julegaver i boks, og det er greit siden jeg må fikse det meste alene dette året.


Er dere godt i gang med gavene?
Kjøper dere mye online, og hvordan er egentlig responsen når en får gave man ikke kan bytte?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails