Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


onsdag 2. november 2011

Fra sprinkel til juniorseng

Lillesnuppa her i huset, som (desverre) ikke er så liten lenger var fast bestemt på at NÅ var det faktisk på tide at hun fikk stor seng. Ikke var hun baby lenger, og dessuten hadde Leon (søskenbarn) veldig fin seng.

Som nr 3 i søskenflokken har snuppa måtte ta til takke med å arve det meste av møbler og utstyr. Men jeg synes vi har vært flinke og shine litt opp. Senga er ganske fin i seg selv, så derfor tenkte jeg å bare lage litt detaljer rundt sovehjørnet på rommet.

Planen var å henge opp prinsessebokstaver av navnet hennes.....type slike!

Men det var ikke og oppdrive i nærhet av her jeg bor. Så da ble det i stede slike!

De var hvite, og det er jo litt kjedelig...så da måtte jeg prøve å stasje dem litt opp.
 1 strøk med lysrosa akrylmaling
 2 strøk med lysrosa akrylmaling. Brukte vanlig hobbymaling så det tørket jo veldig raskt.

Kjøpte litt ulikt stasj på Stoffbua

Nå skal jeg kjøpe dobbelsidig teip og henge de vedsiden av senga. Bilde kommer etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails