Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


tirsdag 2. august 2011

Siste dag i ferien..

I min ferie i alle fall. Nå tar mannen over stafettpinnen, og tar tre uker fri, mens mor hadde første dag på jobb i dag. Egentlig ganske greit siden jeg er veldig glad i jobben min...

Men i går var altså siste dag av ferien, mannen var kommet hjem så det ble en dag der vi begge var hjemme. Så da bestemte vi oss for å ta en Bergenstur. Og da først og fremst til vilvite senteret.

 For et fantastisk sted. Her var det spennende oppgaver, utfordringer og aktiviteter til barn i alle aldrer... Ja, må bare ikke tro at mor og far ikke måtte prøve forskjellig der inne. Og det som var best av alt...er jo at alt er lov og trakke på, trykke på, ta, på, flytte på og leke med.... Ikke en gang måtte vi heve stemmen, ellerbruke "strenge øyne"... Bare lek og morro i flere timer.







Så da var ferien slutt for denne gang...hva vi har brukt ukene på skal jeg blogge om en annen gang.....

1 kommentar:

  1. åååå så spennende det senteret! :D Kunne tenke meg å reise dit når snuppa blir ett par år eldre :D Kos deg på jobb igjen da ;)

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails