Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


onsdag 10. august 2011

Jeg vant...

Jeg har vært med i en giveaway her inne i bloggverden den siste mnd...På mandag var det trekning, og jammen vant jeg. Det er en selvvalgt tegning fra Mitt fargerike nye liv. Og nå skal jeg altså bestemme meg for hva hun skal tegne... Har sett endel av det hun har gjort før, og hun er driiiiiit flink for å si det som det er.... Tror jeg har bestemt meg for at det skal bli en disneytegning til lillemor siden jeg ble kjent med denne dama via BV (babyverden).... Lurer du på hva det blir....følg med så får du se etterhvert-

2 kommentarer:

  1. Hihi søta! :D
    Gleder meg til å lage den! :D hva nå enn det er du velger deg ;)

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails