Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


onsdag 29. juni 2011

Sommerferie

Sommerferie....
Drømmen om sol, varme, lang frokost på terrassen, badeliv, oppleve nye steder med familien, møte gamle venner....alt hva en perfekt sommer skal inneholde.

Det er to dager til min sommerferie starter, men siden jeg har fri to dager nå og bare har en arbeidsdag igjen føles det litt som den allerede er her. det vil si, det kunne vært slik i alle fall om ikke lyden av regnet hadde trommet så høyt på tak og vinduer, om ikke skyene var så grå at jeg må ha lys på inne, om ikke jeg stadig hørte buldringen av torden ut i havet, om ikke terrassemøblene ble flyttet mange meter av vinden.... Men er jo sommer likevell... Snart er vi ferdig med første sommermåneden allerede, sola har snudd og det går mot mørkere kvelder.

Men det er forstatt mange dager igjen som kan bli lyse og lange, varme og minnerike.

Har dere drømmer for hvordan sommeren skal bli? Lagt noen konkrete planer?

Vi har tenkt oss en tur til sørlandet....i lånt campingvogn. Det blir en helt ny opplevelse for oss, kan bli spennende og utfordrende vil jeg tro. Gleder meg!!

Velkommen til nye lesere, det er alltid koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails