Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


torsdag 28. oktober 2010

Heia brann, heia brann

Blod e tjukkere enn vann, heia brann

Det er ikke jeg som går og synger på denne sangen, men min kjære datter på 7,5 år. Verken faren eller jeg liker fotball noe særlig så det er ikke oss hun har fått fotball interessen fra. Men den er der likevell, og nå er mor altså satt til å strikke brann skjerf. Mønster og tråd er kjøpt online hos Atelje Margaretha.



Har akkurat gjort meg ferdig med en bestilling på tjukke sokker og baggy lue.


Nå skal jeg i gang med barnesokker. Er bestilt og skal sendes bort de også. 

2 kommentarer:

  1. Må bare si at du er utrolig flink til å strikke :O) Skulle ønske jeg var like flink som deg! God helg :O)

    SvarSlett
  2. SV: Takk :O) Med en ts kakao i kaffen så blir den mye bedre! Og kaffemaskin anbefales på det sterkeste! Du får så utrolig mange forskjellige smaker og finner garantert en du liker :O)

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails