Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


torsdag 23. september 2010

Monster over alt

Da var jeg ferdig med det siste monsterprosjektet. Nå tror jeg at jeg trenger en langt pause. Er litt lei av de monstermunnen som lyser mot meg på alt jeg lager, og har laget siden februar. Men er nok av andre prosjekter å ta tak i så blir vell ikke arbeidsledig med det første tenker jeg.



Og så har lillegutten min blitt 5 år, og er ikke liten lenger. Feiring 3 dager til ende med barne og voksenselskap både hjemme og på Teigland. Vi delte litt på kakebaking, og det var lego som var tema. Mens pappaen laget stor legokake måtte mamma bruke restene og lage lita legokake... Men det gikk fint.

Rart med barnebursdag. Man lager en masse godt, og så ender det opp med ungene spiser så godt som ingenting. Kan ikke huske at vi takket nei til så mye når jeg selv hadde og var i barnebursdag...men nå er snopeposen alt de venter på virker det som.

I dag har jeg fri, mannen er hjemme og det regner. Så mens pappa koser med de søte små inne skal mor ta seg en tur til sentrum heeeeeeelt alene. Kanskje jeg finner noen skatter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails